Minden elektromos autóhoz adnak egy úgynevezett "vészhelyzeti" töltőt, ami lehetővé teszi, hogy közönséges háztartási dugaljból töltsük az autónkat. Ez azonban rendszeres használatra nem éppen alkalmas. A háztartási aljzatok nem arra vannak kitalálva, hogy 8-16-24 órán át legyenek terhelve, illetve a maximális töltő áram is limitált 13A-ben (2,3kW). Egy külön erre a célra készült fali töltő berendezéssel akár 32A-el is tölthetjük az autónkat, ami egy fázison 7,2kW, három fázison 22kW teljesítménynek felel meg.
Igen, természetesen. Előzetes egyeztetés mellett bármelyik töltőnk kipróbálható, illetve irodánknál vehető fel töltés amíg beszélgetünk. Irodánktól alig 3km-re a Decathlon áruházhoz pedig hamarosan telepítenek DC villámtöltőt is.
Legtöbb termékünk raktárról szállítható, ez esetben általában 1-2 munkanap után kézbe veheti a terméket. Az egyedi gyártásra készülő töltők 2-4 munkanap alatt kerülnek kiszállításra.
Minden termékünket egységesen 1.500Ft + áfa (1.905Ft bruttó) áron szállítjuk házhoz, ExpressOne vagy TNT futárszolgálattal.
A GeriSoft Stúdió kft. által forgalmazott és gyártott töltő berendezéseknél csak a felszereléshez szükséges segédanyagok költségével kell számolni (csavarok), illetve a betápláló kábel kiépítése szükséges. A töltő berendezés (sok piacon kapható berendezéssel szemben) tartalmazza a FI relét (érintés védelem) és a túláram védelmet is! Semmilyen kiegészítő beruházás nem várható emiatt. Az EcoLite töltőkben B tipusú FI relé található, a többi berendezésben FI relével kombinált kismegszakító (SI tipusú) található.
Célszerűen itt is az autó határozza meg, milyen csatlakozó kábelt veszünk. Ha az autó nem tud három fázison tölteni (ez elég gyakori) akkor a 3 fázisú kábel nem nyújt semmi extrát. Akkor célszerű ilyen kábelt venni, ha tervben van olyan autó beszerzése majd, ami képes egynél több fázison töltést felvenni. Ezek az autók például a Renault Zoé (3f), a VW e-Golf (2f), egyes BMW i3 modellek (3f), TESLA modellek, stb. A kábel hossza a másik kérdés. Legtöbb esetben 5m hossz bőven elég. Aki azonban aggódik, hogy nem fog tudni tölteni, mert foglalt a töltőpont, és nem ér el a kábel, nem tud közel állni, annak célszerű a 10m hosszú kábelt választania.
Legfontosabb kérdés, hogy az autó milyen csatlakozóval van felszerelve? A Type1 és Type2 csatlakozó a legelterjedtebb jelenleg. Ha a töltőnket lengő kábellel szeretnénk, akkor fontos, hogy a végén az autónak megfelelő csatlakozó legyen, mivel a cseréje nem épp olcsó művelet. Ha csatlakozó aljzatos, akkor Type2 aljzat lesz a dobozon, és egy olyan kábellel lehet tölteni majd az autót, aminek egyik vége Type1, másik vége Type2. Ilyen kábelt minden esetben célszerű beszerezni, mivel közterületi (nyilvános) töltőkön is minden esetben Type2 aljzat van, és csak ilyen kábellel tudunk itt tölteni.
Ez a kérdés kicsit összetett. Egyrészt befolyásolja a rendelkezésre álló fázisok száma, a rendelkezésre álló maximális áramerősség, és az autó fedélzeti töltő berendezése (OBC). Javasolt a rendelkezésre álló teljesítményt maximálisan kihasználni, hiszen később más autó is érkezhet, amit esetleg nagyobb árammal is lehet tölteni, a csatlakozó pedig passzoljon az autó csatlakozó rendszerével (Type1 vagy Type2)